onsdag 8 september 2010

317

vaknar klockan åtta och det är söndag och jag har sovit i elva timmar och går upp och ser sista avsnittet i min bästa tv-serie men mest tittar jag på honom och tänker hur kan man vara så fin, han sover i våra lakan, han är min, han är så vacker till och med när man sover, så fin skäggstubb, och sen blir klockan tio och vi måste sätta fart så jag krånglar mig under hans täcke och pussar bröstet, axlarna, armarna, pannan, läpparna tusen gånger och hans hud är så varm och len och hans mage utsträckt och platt och armarna börjar få muskler och han viskar att han älskar mig och att han har sovit gott, han har stånd och vi har sex och han blundar och allt är så nära och tretton minuter senare har ingen av oss kommit men vi måste ta tag i vår dag och jag drar på mig en stor tröja och jag är röd i hela ansiktet och hjärtat sprängs av kärlek,

det gör det, det sprängs och

han är allt och mer än jag aldrig vågat drömma om. På alla sätt.

och på kvällen säger han

- vi kommer dö jättegamla, samtidigt. tillsammans. min största rädsla är att jag ska dö och önska att jag hade gjort mer av livet, att jag inte har gjort det jag vill. men med dig vet jag att det inte kommer att hända för du kommer aldrig låta mig ge upp om mina drömmar.

och jag kan inte andas för jag är för honom allt var han är för mig, och det är så otroligt osannolikt men samtidigt så sant att jag kan ge honom allt det.

2 kommentarer:

Lina sa...

lika fint som vanligt. jag vet inte hur ni ser ut eller vilka ni är men genom din blogg har jag en tydlig bild i huvudet av er. du är jättesöt med mörkt kort hår och stora sorgsna vackra ögon och han är sådär "rått" snygg du vet med skäggtubb och snaggat hår. och ni är så fina ihop i mitt huvud att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen! och ni älskar varandra så mycket. det vet jag att ni gör i verkligheten också och inte bara i mitt huvud!

Hanna sa...

Hördudu. Dina ord får mig alltid att bli tårögd på gränsen till gråt, vare sig det är glada eller ledsna eller frustrerade eller kärleksfulla eller arga ord. Du skriver så oändligt fint, du har på riktigt ett unikt sätt att skriva på.
Det här, till exempel, det var det finaste, det mest kärleksfulla. Att leva tillsammans och få allt det här (och allt annat vardagligt), att ingen hinner komma men nu måste vi iväg, JAG spricker av kärlek av det här. Ah.

Tack för att du delar med dig!