söndag 26 september 2010

324

JAG ÄR SÅ HIMLA KÄR I MIN KILLE,

typ som nu när han är helt uppslukad i sitt nya tv-spel och sitter med fokuserad blick och åh fina nörden i honom,
och om kvällarna när vi ligger näranära och läser högt för varandra ur en bok och klockan blir för mycket för det går inte att sluta, strykningarna i håret och åh hans hud är så mjuk,
och när vi åker buss och den är superfull för det är den nästan alltid inte bara i rusningstid och vi hamnar på olika ställen och sitter och flirtar med varandra och låtsas som att vi inte alls är väldigt stadgade och delar allt tillochmed rakhyvel,
och jag är så fruktansvärt kär i honom när vi är på fest och jag dricker en halv öl och blir för trött för att sitta stå leva och åker hem och han följer inte med och jag blir trött och sur och ledsen och besviken för att han väljer festen istället för mig (ja min mentala ålder är tretton) och han kommer hem några timmar senare och jag har somnat men vaknar av att han kysser mig försiktigt och säger förlåt, jag älskar dig, jag skulle följt med dig hem, jag saknade dig hela kvällen och allt det hårda sura i mig mjuknar och jag ber om förlåtelse för att jag kan bli så sur förlåt jag är bara så trött och så lättsurig,
och när vi pussas och han ler och säger att jag har en speciell min precis innan pussen och

jag är så kär i min pojkvän helahela tiden och fattar fortfarande inte att jag känner såhär, att han är min och att han sover bredvid mig varje natt och aldrig tänker lämna.

älskar så mycket. älskad så mycket.

1 kommentar:

Lina sa...

det finaste av allt. att älska och vara älskad så mycket. åh.