tisdag 5 oktober 2010

336

det kommer bli bra. han vet det och jag vet det.
men nu, när det inte är bra, nu när han säger att han vill hoppas tror att han är kär i mig men inte vet,
nu gör det så inåthelvete ont. för jag är så fruktansvärt kär i honom. så oerhört väldigt jättekär i honom. och jag kan inte göra något åt vad han känner och

det här gör så jävla ont. jag går sönder.

för jag förstår inte. jag FÖRSTÅR inte för vi har det ju BRA. vi skrattar och gråter tillsammans, vi tar fram bra sidor ur varandra, vi släpper inte varandra, vi kämpar tillsammans, vi har roligt tillsammans, vi är så himla bra med varandra. och vi kramas och pussas och skjuter inte bort den andra och vi har ett bra sexliv. och mitt i allt det här är det något som känns fel i honom och jag fucking dör.

Inga kommentarer: