fredag 29 oktober 2010

371

jag är så kär i honom.
jag kan inte hjälpa det.
jag är så oupphörligt kär i honom.

förstår ni hur jävla ont det gör att älska någon så jävla mycket? att han ber mig att förlåta honom för sättet han älskar mig på, att han fortfarande råkar kalla mig baby, att jag hör den mjuka kärleken i hans röst och vet, jag VET att han gör fel, jag VET att han mår dåligt men inte kan hitta varför och då skyller det på

mig på mig på mig och jag VET att det ligger något större bakom,
för varför skulle han annars säga jag är lycklig med dig, jag trivs med dig men det är något som är fel och jag vet inte vad det är?

och ja, det är väl självklart att jag vill att det ska vara vi:
hela min framtid involverar honom och jag orkar inte tänka mitt liv utan honom, jag orkar inte det men

just nu orkar jag inte bry mig om hur det blir för jag vill bara bara bara att han ska klara av att säga JAG HAR ONT I HJÄRTAT, JAG MÅR DÅLIGT OCH JAG ÄR INTE GLAD för

han har aldrig kunnat säga det och nu
nu kommer allt ikapp och

jag hatar att sitta här och bara vilja hjälpa men han låter mig inte. Han låter mig inte komma in.

FAN M, jag älskar ju dig du vet att jag gör ALLT för dig men jag kan inte tränga mig under din hud! jag kan inte tvinga dig att se att du inte mår bra, jag kan inte tvinga dig att erkänna att det faktiskt är okej! jag älskar dig mer än jag älskar oss och om vi är det jag måste offra för dig så må så vara, det blir okej ändå men snälla hjälp mig att hjälpa dig för jag står inte ut! jag står inte ut!

ingen orkar vara stark hela tiden och det är inte starkt att stänga människor ute och inte erkänna att man mår dåligt, jag lovar!! du vet att jag har varit där du är, jag förstår och jag kan resonera! SNÄLLA M låt mig hjälpa dig för du kommer dö av olycka annars! fan fattar du hur mycket jag älskar dig när jag är beredd på att släppa oss, offra oss för din skull? fattar du hur jävla mycket jag är beredd att ge dig? jag skulle aldrig göra det om jag inte så tydligt kunde se i dina ögon att någonting är fel, någonting och det är inte vi? faaan din jävla barnunge bara ta itu med dina problem för i helvete!

åh det är så jävla konstigt allting.

Inga kommentarer: