lördag 30 oktober 2010

374

jag vet inte vad jag ska säga om allt som händer. jag vet inte.

förutom att hans familj är det bästa jag vet. det bästabästa. jag kom dit igår vid fyra och kramar och vardagligt prat och vi diskuterade honom lite och

hans mamma frågade om jag inte skulle snälla stanna över natten och

faaaaaan. fan fan fan.

det enda jag tänker på nu är när han träffar en ny
och kan kämpa för henne som han inte kämpar för mig. att han väljer den lätta vägen med mig men kämpar med henne, för henne.

betyder jag verkligen så lite? har inte hans framtid involverat oss på samma sätt som för mig?

fan.
fanfanfanfanfan.

hämtade honom vi tåget igår. kram. lång kram. puss på kinden. fyra pussar på munnen. hem till min mamma, var vill du sova?
bredvid dig
vad ska jag sova i?
sov naken.

men han vill inte.
han vill inte kämpa. han vägrar.

fan.
fan och helvetes jävla fittskit.

jag skulle kunna kämpa mig blodig för dig. och du bara ger upp. du bara ger upp.

Inga kommentarer: