lördag 4 december 2010

426

Vi har supermycket att göra i skolan, jag går under och stress stress stress,

men ikväll ska jag ut och jag ska inte kyssa någon för det finns bara en person jag vill kyssa och det är så konstigt att jag känner så,
det är så konstigt att jag gör ett blandband till honom, att jag igår låg och läste hans sms om och om igen tills jag somnade, att jag lyssnar på blandbandet till honom och fastnar med ögonen på en bild på honom och

klassbästa säger det ska bli spännande att se hur det här utvecklas, för liksom..du har ju sagt hela tiden att du verkligen vill vara singel nu, att du inte är redo, men josefin det syns i dina ögon och du vill ju inte kyssa någon annan. du behöver kanske inte kasta dig in men promenera in det, långsamt varsamt i din takt och se vart det leder

och i hjärtat har jag fjärilar

Inga kommentarer: