fredag 23 december 2011

Kära läsare.
Jag har behövt ta en paus denna månad. Från allt. Livet, bloggen, människorna, mig själv. Jag har legat i min säng nästan varenda minut i tjugo dygn. Jag ska berätta om allt som pågått i huvudet under alla dom minutrarna, senare.

Nu är jag hos min mamma och försöker överleva julen. Förra året sa jag "sista gången, det här är sista gången". I år håller jag (hittills) sams med min syster vilket underlättar. Vi sänder blickar som säger allt och jag känner samhörighet med henne. Det är skönt.

Om tjugo minuter är det julafton. Jag önskar er allt det bästa. Varenda en av er som läser detta. Ni är så fantastiska mot mig. Jag tror att den här bloggen är något av det bästa jag gjort. Här får jag vara utblottad och desperat. Här mottas jag av varma, kärleksfulla famnar. TACK. Jag tror inte att ni förstår hur mycket ni betyder för mig.

GOD JUL, ni fantastiska människor. Må era dagar vara fina och fyllda av allt det ni önskar er. Vi ses snart igen.

Kram!

3 kommentarer:

Elinblå sa...

åh, hoppas att din dag blev okej :)

Bella sa...

God Jul underbara Josefin!
Du har verkligen varit saknad, men det var bra att du tog en paus från allt för att kunna komma igen. Du är mycket starkare än du tror <3

Madde sa...

God Jul Josefin! Vad fint det där med din syster och samhörighet. Jag har också sagt "Aldrig mera", men i år blev det ganska bra ändå (förutom att pappa drack för mycket dan innan julafton, men då höll han sig å andra sidan lite lugnare på själva julafton... jaja).

Bra att du andas fortfarande, fortsätt med det. KRAM dig!