tisdag 1 maj 2012

jag är så jävla ledsen, bara



1. VAD HETER DU?
anna josefin etc

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
jag har inga byxor på mig. jag har sibyllas leggings, dom är svarta.

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
kylskåpet, bilar som åker förbi på gatan, tystnadstinnitus.

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
var på en fin liten spelning med Cibyl rebel&K och drack sen lite öl.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
pasta med svamppppp, men jag måste säga att jag hoppas att det var det inte var det sista utan det senaste.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
det är natt så jag vet inte, natttemperatur antar jag.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
meteorologen. han var full och sa "jag har träffat din kompis på fest!!!!" varpå jag ba men du det är inte så konstigt då han var på fest med många av mina vänner + icke-spanjorskan som bara känner en av mina andra vänner.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
men lol orka det beror ju på personen. har den gött hår lägger jag märke till det goa håret, har den fint leende lägger jag märke till det fina leendet.

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
ingen skickade det till mig, jag STAAAL det.

10. HUR MÅR DU IDAG?
trött & ledsen & sorgsen

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
vatten, orka.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
beror så på vilken period jag är i..just nu är det nog öl.

13. FAVORITSPORT?
frågesport

14. HÅRFÄRG?
brun

15. ÖGONFÄRG?
blågröngrå. skiftar. jag är f.ö den enda i min familj som inte har svart/supermörkbrunt hår och supermörkbruna ögon. när jag var tretton och läste genetik var jag övertygad om att jag var adopterad/resultatet av en otrohetsaffär.

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
uppgång om det är sommar och man varit vaken hela natten med människor man gillar, annars tycker jag att nedgången är vackrare

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
har en storasyster som är tre komma fem år äldre än mig. i sommar gifter hon sig. s t ö r t.

18. FAVORITMÅNAD?
men gud lägg av, ingen. vad som händer i livet har ganska lite med att göra vilken månad det är.

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
haha asså jag minns inte. ser nästan bara på tv-serier.

20.TUR NUMMER?
har inget tur nummer. har inte något turnummer heller.

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
pluggar så har ingen direkt helghype, men jag gillar väl lördagar då.

22.FAVORITHOBBY
läsa skriva fota hänga dricka öl göra inget.

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
"bjuda ut"...ja. för blyg för att göra stöta på mycket osubtilt sätt på fyllan: nej.

24. FAVORITLÅT(ar)?
nej ingen. om jag måste välja en kommer det bli nåt med typ bd.

25. SOMMAR ELLER VINTER?
HERREGUD sommar, vinter är det värsta jag vet.

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
det beror på vem som ger mig det och därför svarar jag kramar. fler som vill embracea en än som vill hångla upp en.

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
på detta? mja om den vill det själv.

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR PÅ SMS?
va? av dom jag smsar? av mina vänner? av min kontaktlista? fattar verkligen inte vad jag svarar på här men asså alla jag smsar är såna som svarar.

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR PÅ SMS?
dom jag inte smsar.

32. HUR BOR DU?
i ett vardagsrum! cibyl rebel har sovrummet. så sjukt fint att bo med nån, jag älskar fan det!?!

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
bra sådana. mina bästa böcker är drömfakulteten av sara stridsberg och utrensning av sofi oksanen. och extremely loud and incredibly close av jonathan safran foer. gillar böcker som spränger skrivregler.

BTW så känner min sjukt häftiga morbror sara stridsberg. jag fick hennes senaste bok av honom/henne/dom, komplett med autograf och PUSS/LÄPPSTIFTSMUN?!?!?! dör fortfarande lite av det. är kär i henne. vill att hon och min morbror ska bli ihop så hon är med på julaftnar etc.

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
jag har ingen mus så musmattan ser inte ut alls.

35. FAVORITSPEL?
mig tp etc.

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
nä, är dålig på sånt

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
kan fan inte ens kolla i kors. det finns bildbevis på det.

38. ÄR DU ROMANTISK?
nä. kan inte hantera stora romantiska gester. dock gillar jag vardagsromantik och är rätt bra på det själv.

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
nej verkligen inte.

40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
väcka sibylla med födelsedagsfrukost, plugga, dö.

41. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
01.45. ska sova.

1 kommentar:

inte skyldig sa...

Underbara svar. Men tråkigt att du är ledsen.