torsdag 13 december 2012

642

När man
går på dejt dricker kaffe i tre timmar råkar skrika JA!!! JA!! på grund av fiktiva karaktärer. När fiket till slut stänger, när man går till ölställe och ser sitt ex bästa vän sitta där och man tänker snälla älskling var inte här det skulle vara så konstigt för du vet inte hur du ska röra dig platoniskt kring mig, när man dricker tre öl och pratar om musik och råkar nämna willow smith och får ÅH!!JA!! JAG BLIR SÅ MOBBAD MEN JA!!! HÅLLER MED!!! till svar och man ler och tänker jag vill ha dig och man går hem genom decembernatten och har sex så länge så länge och kyssar i nacken och 
- vi ses
- tycker du?!
-  ja, så klart! och öppna pussar på bussen vid lunchtid
och man tänker
du är för fin
alldeles för fin
för att dras in i mina destruktiva beteendemönster
där jag blir ihop med en på vintern och gör slut på hösten
där jag lyssnar på bright eyes och skriker do you like to hurt i do i do then hurt me
där allt är repetition repetition

När man
vaknar av att man blöder genom pyjamasen in till lakanet och är så väldigt, väldigt ogravid och andas ut, andas ut, andas ut

När någon frågar
hur kär är du i Victor, egentligen, fortarande?
och man inte vet svaret

när allt är så jävla mycket mer men det går inte att kännas vid, ångesten blir för stor nu, så jag lämnar allt med det här
i do i do then hurt me

Inga kommentarer: