måndag 3 december 2012

Det är bara repetition repetition (jag gillar inte ens den låten gillar inte ens v.maggio men den där meningen snurrar i mitt huvud för ja det är precis vad det är)

Är så sjukt jävla ledsen idag. Känner mig som den ensammaste personen på jorden trots att jag kompishängt och egentligen inte ens är på umgåshumör. Jag är på bli uppassad-humör. Få mjuka smekningar mjuka ord. Å gud.

Det är egentligen inte konstigt för jag är sjuk i kroppen pga dessa konstanta jävla väderväxlingar som går nedåt nedåt och blötare blötare (saker min kropp mår allra sämst av: fukt och kyla. detta snöfall som uppenbarligen drabbat hela jäkla landet är således ej idealisk) och sov ingenting inatt. Alltså _ingenting_. Snart måste jag börja äta sömnpiller, det här har pågått alldeles för länge och jag känner mig så jävla utmattad på hela grejen. Orkar inte mer.

Har jag förresten berättat att det finns en chans/RISK att jag är befruktad? Nä det har jag nog inte. Aa men så är det :))))) är så jävla arg på det, jag ooorkar verkligen inte pga: använde kondom. Den gled av. Hur i helvete händer det ens, varför händer det just mig, jag orkar inte mer. Jag tror jämt att jag är gravid, asså jag har trott det typ en miljard gånger när jag hade spiral, så ni kan ju tänka er min state of mind just nu. Det är bara: mörker mörker mörker googlar gravidsymptom stämmer in på för många ännu mer mörker. Det finns ju inte på kartan att jag behåller ett barn, speciellt inte ett barn som är Victors för herregud, han ska INTE bli pappa, iallafall inte nu, men min abortpepp är inte så jäkla hög den heller ska ni veta. Jag vill inte. Jag har ingen lust. Jag tycker att det verkar jobbigt och jag är jätterädd för hur jag skulle reagera.

Well. Mina kompisar försökte lära mig hur man är socialt kompetent igår (vilket är ett case av blind leder blind) med tanke på denna dejt som nu uppenbarligen engagerat tre av mina kompisar. Den ena försökte ge mig tips på saker att prata om (alltså haha orkar inte), jag föreslog "jag är rädd att mitt ex befruktat mig DURÅ!!! ;);)", det är ju bra att jag kan finna humor i det. Asså jag läste linen nu och det var kul i kontexten. Inte här. Men i kontexten (JAG ÄR EN ROLIG PERSON JAG LOVAR) (närå).

För att göra detta än mer osammanhängande kommer fortsättning på den där listan, för damn it jag ska genomföra den:


Dag 7- 10 favoritdrycker

Vinet jag dricker samtidigt som jag sminkar mig, sms:ar kompisar jag snart ska träffa och kvällen ännu inte hänt. Förväntan, pirret.

Kaffet jag och Sibylla dricker på eftermiddagen medan vi småpratar och läser tidningar. Kaffet jag dricker på morgonen för att orka ta mig an en ny dag.

Mammas egenkomponerade syrénblomsdricka som är frisk och ska blandas svagt svagt svagt.

Milon jag tar i skåpet i min fasters förortshus, när jag nyss kommit dit och min dygnsrytm är helt ur synk och jag äter min frukost när alla andra äter en sen lunch.

Téet J bjuder mig på när jag sitter i hennes soffa och känner mig trött men så avslappnad och liksom hemma.

Bakiscolan Sibylla alltid köper och vi sen dricker medan vi drar bakis-skämt som verkligen inte är roliga och sträckser dumma serier.

Ölen i parken på sommaren.

Cidern (eller äppeldrycken med ciderkaraktär) mormor alltid har i kylskåpet.

...men allra mest gillar jag faktiskt vatten.



Det var det, nu ska jag släcka alla lampor och tänka på alltets meningslöshet.

Inga kommentarer: