söndag 2 december 2012

Jag har jättemånga utkast om hur jag mår sparade men det här är det enda jag har lust att publicera

Alltså. Människor. Vad är det för fel på dom? För några veckor sen var jag ute med mina kompisar (SOM ÄR BÄST, är så kär i allihop) och hade jättekul när en "härlig kille" kom fram och frågade varför jag har snaggat hår. Jag svarade bara "ja, varför inte", han sa "jamen varför", vi höll på så som två papegojor fram och tillbaka tills han tröttnade och sa "det är för att du är dyke, eller hur?". När jag sa att jag inte är flata fick han ett "nää du ljuger"-uttryck i fejan samt sa femtiotusen versioner av "men vadå, är du säker? helt säker?" och jag bara. Suck. Ja jag är säker på MIN sexuella läggning och att den har noll saker med min jävla frisyr att göra. Till slut "övertygades" han väl och sa då "du vet att du inte kommer få ligga med några killar om du ser ut sådär, va?"

 AÖÄSÖDLFKASÖLEKQWÖLEKQWE NÄHE OKEJ, OH NO MY MISSION IN LIFE, ATT FÅ KILLAR ATT VILJA LIGGA MED MIG, URSÄKTA NU SKA JAG GÅ OCH DÖ, TACK FÖR THE LIFE ADVICE DITT JÄVLA ÄCKEL
+ for your information: det finns fler sexuella läggningar än homo och hetero GOODBYE

Vidare hånglade jag med en tjej en annan gång jag var ute, då kom det fram en dudebro och ställde sig obehagligt nära oss samt sa "ooh, kan man få va me ;););););)??". Vi skällde ut honom efter noter vilket han SKRATTADE ÅT. Hans enda argument var att vi skulle ta det som en komplimang, för att han tyckte att vi var "heta". Alltså. Jag kan inte ens kommentera hur jävla nedvärderande och hemskt det var? Man ba, jamen plz kom obehagligt nära och be om en trekant när vi hånglar med varandra, det är inte ett dugg kränkande, snälla ta oss inte på allvar när vi säger till dig att det inte är ett okej beteende SNÄLLA SÄG TILL OSS HUR VI SKA REAGERA VI ÄR JU BLOTT TVÅ SMÅTJEJER VI BEHÖVER DIG OH DEAREST DUDEBRO!!!!!!!!!!!! Herregud skjut mig.

När jag blir irriterad över saker som det här, som fan händer mig oftare och oftare, brukar jag tänka på när jag och pappa var på McDonalds en gång. Jag ville _inte_ ha "tjejleksaken" som kom med happy mealet, men den i kassan prackade på mig det ändå. Pappa gick då fram och sa "mitt barn vill inte ha prinsessleksaken, hon vill ha fotbollsleksaken." Kassören/skan ifrågasatte det som fan, pappa sa bara "jag är säker på vad MITT barn vill ha, du känner henne inte. Ge mig bara rätt grej.". Fina pappa.

Med alla fel dom gjort är jag så oerhört oerhört glad över att ha vuxit upp med genusmedvetna föräldrar som fan aldrig försökt förändra mig eller uttryckt någon oro över att jag lekt med "fel" saker eller på fel sätt. Jag vågar inte tänka på hur jag hade mått om jag vuxit upp i en familj där jag blivit påprackad saker jag var helt ointresserad av samt hetsad att lägga av med mina "pojkiga" grejer.

I övrigt ska jag på date nästa vecka, med en jättejättejättegullig person som, get this, fick mig att komma första samt enda gången vi låg?????? SÅ sjukt. Jag är inte en person som kommer easily. Blev förvånad när det hände. Jag har kommit på mig själv med att tänka på den magen det ansiktet dom händerna den mjuka rösten lite för många gånger. Känner date-pirr, det är trevligt. Väldigt trevligt.

Nu måste jag städa så att det är fint när Sibylla kommer hem från sin helgutflykt.

Inga kommentarer: