lördag 10 maj 2014

fuck off fuck off fuck off

jag kämpar ihärdigare än någon annan jag känner. det är orättvist sagt egentligen för jag lever ju inte i deras kroppar, vet inte hur hårt dom kämpar, men ändå. låt mig ha det här (jag är ett drop-out som inte har något annat). så många år av mitt liv har känts som rena jävla krig. mot min egen kropp, mot skolor, mot jävla staten.

och sen i juni förra året, när allt bara brakade samman, så har jag stirrat mig i spegeln och sagt: jag är en jävla warrior queen och jag kommer vinna det här. jag kommer att vinna det här kriget om jag så ska ligga döende på rosenbad för att se det hända.

men jag hade fel. jag kommer inte vinna det här kriget. det spelar ingen roll hur hårt jag kämpar, hur mycket jag jobbar. jag är funktionshindrad och i det här samhället är man mindre värd än smuts om man e det. jag är funktionshindrad och därför inte värd ett värdigt liv och det spelar ingen roll att jag är en jävla warrior queen. jag förlorar ändå. jag kommer alltid förlora. hela mitt liv kommer jag förlora.

för att ni hatar mig. fy fan, vad ni hatar mig.

i höst kommer jag ställas helt utan inkomst. och jag kan inte ens flytta hem till mamma för det är nästan omöjligt att få en asd-utredning gjord och nu ska det göras för mig. så jag måste vara här.

vad gör jag nu, liksom. prostitution? döden?

1 kommentar:

Hanna sa...

Alltså aaaaaaarrrggghhhhh. Världen!!!!

Känner att varje kommentar är så jävla svår för jag känner så mycket att min ilska kommer du ingenvart med, och mina privilegier skaver så mycket att jag vill hålla käften resten av livet. Försöker kommentera varje inlägg men vad betyder en kommentar liksom? Ah jag vet inte.

Men jävla skit.