lördag 4 juli 2015

(high) all the time

ser en tjej på krogen, en tjej som victor tjackat eat koksat med, det där gänget främlingar som han tjackat eat koksat med och jag hör hur dom säger victor är utanför men han får inte komma in, han e för speedad och mitt hjärta går itu det går i tusen jävla bitar sorgen fy fan den här SORGEN

gömmer mig på toaletten och gråter, gråter vid bordet och K håller min hand och jag går sönder, går sönder, går sönder.

vi går därifrån och min blick söker honom, en del av mig vill bara ta hand om, vill bara ta hans hand och dra honom hem, bort från allt det där,

det där som kommer förstöra honom, åh herregud jag är så rädd att det ska förstöra honom helt,

jag vill ta honom därifrån men jag har ingen ork kvar, hade jag haft ork hade jag haft mod hade jag varit naiv nog att tro att jag kunde hjälpa honom hade jag ringt honom tills han svarat men det finns inget sådant i mig längre, det enda jag har för honom är en oändlig kärlek och en djup skräck för hans framtid jag har ingen kamp kvar, så vi går. vi går.

på 7/11 kommer en okänd man fram och sen följer han efter oss. innan jag går på spårvagnen berättar han för mig att mina bröst är fula och hängiga och att ingen skulle vilja knulla en sån som mig.

jag gråter hela vägen hem.

1 kommentar:

Elin sa...

:(:(:(:(:(