onsdag 24 mars 2010

274

När man är jätteledsen för att man hela tiden är den som behöver mer och känner sig som en jävla groupie och när man gråter för ja, förlåt att jag inte har hört av mig men vi har varit ifrån varandra i tre dagar och vafan, vi träffas ju i helgen och när allt bara känns tungt i hjärtat och man vill köra bil i över en timme bara för en kram och säga förlåt lite och allt känns så jävla ogenomförbart och ett slut aldrig har känts närmare,

när allt är så,
då ska man inte lyssna på den här låten för då gråter man bara ännu mer.


och nu ska jag köra bil i över en timme bara för en kram och ett lite lättare hjärta.

1 kommentar:

kim sa...

nu har jag läst i princip varenda inlägg du har skrivit och det är så fantastiskt att jag får alldeles ont i magen. ville bara säga det.