onsdag 24 mars 2010

275

jag vet inte varför allt blir så katastrofalt i mig, jag vet inte var jag ska göra av allting, jag vet inte varför jag är så dålig på att vara glad, jag vet inte varför det verkar vara så svårt för människor att höra av sig till mig, jag vet inte varför ingen orkar vara nära mig, jag vet inte varför mitt liv går sönder hela tiden, jag vet inte varför jag känner hur det rasar i huvudet, jag vet inte varför allt känns så omöjligt för mig, jag vet inte varför jag inte ens orkar lägga in mina kläder i garderoben, jag vet inte varför jag inte kan föra mig som en vanlig människa, jag vet inte varför jag gör mig så olycklig hela tiden, jag vet inte varför hela livet är så svårt för mig

4 kommentarer:

Frida sa...

åh hjärtat. mitt hjärtas lilja. jag önskar att jag kunde torka din tårar. puss

Anonym sa...

kram hjärta kärlek puss.

Anonym sa...

Kära fina söta.
Kram kram kram kram kram kram kram. Gör det du orkar tills du orkar göra det andra. Det är inget fel med det.

Anonym sa...

(Men man vill ju orka allt, och det är inte roligt att må dåligt. Såklart.)
Men det är inget fel med att inte orka, man gör inte någon orätt.