söndag 17 oktober 2010

344

fy fan i helvete vilken jävla idiot jag är tillsammans med. fy satans jävla helvete vad jag är ledsen och arg.

han har aldrig varit ute med mig och mina klasskompisar. när vi har gjort något har han antingen gjort nåt med sin klass eller varit för trött. vi har pratat om det lite i veckan, att jag känner mig bortprioriterad och är lite ledsen över det.

ikväll åkte han med till en klasskompis. han var trött efter att ha (såklart) varit på klassfest igår. men han åkte med iallafall. vi gick ut, han var där i tio minuter och sen ville han åka hem för han var för trött. jag blev ledsen och irriterad men släppte det och lät honom åka hem.

sen ledsnade jag och längtade och åkte hem, och kommer hem till en tom jävla lägenhet. ringer honom.
gissa vad han gör?

just precis: han är ute med några från sin klass.

fy fan vilken jävla helvetesidiot han är. jag är så jävla less. jag är så förbannat jävla less. han försvarade sig med att han tog fel beslut, well, jag är så fucking jävla fed up med hans felbeslut. jag orkar inte ta det den här gången. jävla, jävla idiot. är det fucking konstigt att jag ibland har svårt att lita på honom, är det konstigt att jag känner mig bortprioriterad?

JÄVLA FAAAAAN. varför kan det inte bara vara enkelt?

Inga kommentarer: