tisdag 23 november 2010

419

Jag går in på min mail och möts av ett meddelande att jag inte får gå in eftersom jag försökt logga in med felaktigt lösenord för många gånger, och jag kan inte tänka mig att det är någon annan än M, och när jag ligger och ska sova suger det till i magen och jag bara vet:

Han läser.
Fan, han läser här.

Magkänslan säger det och hittills har magkänslan aldrig, aldrig haft fel vad gäller M.

Så, M. Sluta.
Du har inget tillträde hit. Jag vill inte göra den här bloggen lösenordsskyddad, jag vill inte det, men du har ingen rätt till den här bloggen. Du har ingen rätt att snoka. Det här är min dagbok, det här är rakt ut och jag vill inte att du ska se. Jag har ingenting att dölja, hade du skött det här bättre hade du säkert fått veta mycket av det här ändå, men nu är det oåterkalleligt:

Du har misshandlat mitt hjärta för mycket för att jag ska ge dig fler chanser. Du är inte en del av mitt liv längre och kommer inte att bli det igen. Det handlar inte om att jag är sårad utan om att du om och om igen bevisat att det inte finns något att hämta hos dig. Jag har givit upp om dig, och du har ingen rätt att klänga dig fast. Du har ingen rätt att bli förbannad på mig för killar jag ligger med, du har ingen rätt att läsa om det jag tänker på. Du själv har avsagt dig alla skyldigheter jag någonsin haft mot dig. Jag har inget mer att ge dig, för jag vill inte. Jag vill inte ha någon som du i mitt liv, och därför inte heller läsandes min blogg.

Jag vet inte varför du läser. Antagligen för bekräftelsen om att jag saknar dig, och jag vet att du tycker att jag är destruktiv som ligger med andra. Men M, jag saknar inte dig så väldigt mycket längre. Jag gör inte det, för du finns inte. Det är en klyscha, men den jag älskade sådär himlastormande: han finns inte. Lyssna på första versen av liar and a thief med billie the vision så har du mina känslor för dig i en ask. Jag tycker att det är sorgligt att du väljer att avsluta, och att du väljer att göra det såhär. Jag tycker att det är sorgligt att se hur du utvecklas, men jag klarar mig väldigt bra själv. Jag är inte beroende av dig. Jag ligger inte med andra för att straffa dig utan för att jag har ett sexuellt behov. Detta får du tycka vad du vill om, men det är sant.

Sluta omedelbart läsa den här bloggen. Omedelbart.
Det är nog nu, M.

Inga kommentarer: