tisdag 4 januari 2011

460

Jag är irriterad på Köpenhamn hela dagen;
tycker att han glömmer bort mig i sin tentaperiod;
svarar förvisso fint men bara just det: SVARAR och oftast bara en gång

så jag hör inte av mig på hela dagen och blir irriterad på att jag tänker på det, på att jag bryr mig,

tänker att han säkert inte tycker om mig alls, att han tänker kropp mot kropp (sin egen) njutning beröring fitta medan jag tänker
gemensamma resor till knäppa destinationer
godnatt-skype varje kväll
kärlek smekningar ömhet

tänker surt att vi kommer tugga på med dejter utan att någonsin definiera, bli något, att vi bara kommer harva runt i månad efter månad och jag ska vara kär och sen bli sur för att vi inte definierar och låtsas som att jag inte är kär och sen rinner det ut i sanden och så blir jag totalt heartbroken,

tänker argt att jag inte ska kolla min mobil på hela kvällen, för han ska inte tro att jag bara sitter och väntar på att han ska höra av sig,

och sen blir timman sen och jag kollar min telefon med tanken att den kommer vara tom bli inte besviken om den är tom den kommer vara tom och;

sweets! jag läserläserläser.. hur är det med dig? har tänkt lite på blixtvisitcph! kanske fredag? fast jag är megatråkig, pluggar typ jättemycket.. hm, men hade varit så fint att träffas! om du vill? jag saknar dig mycket. pussar!!

Inga kommentarer: