måndag 21 november 2011

Klassbästa

Ringer och säger hej nu kommer jag till dig vad ska jag köpa??. Köper makaroner och ost och halstabletter. Pratar i ultrarapid om "en kille som jag känner som heter". Skrattar i tjugo minuter åt något helt oväsentligt och säger att hon älskar att vara bakis. Reflekterar inte ens över faktumet att jag har pyjamas, gårdagens smink och luktar väldigt äckligt. Ligger i min säng i sex timmar och ser skinsavsnitt efter skinsavsnitt. Pausar mitt i avsnittet för att titta på mig och bryta ut i skratt. Poppar popcorn och skriker av rädsla när första poppar. Håller en kudde med armarna utåtsträckta i fem minuter eftersom hon inte orkar lägga bort den. Säger att jag är etta på hennes favoritlista. Planerar nästa års kollektiv.



Jag älskar henne så fruktansvärt jävla mycket.

Inga kommentarer: