lördag 17 januari 2015

klockan är 07.02 och jag är nyss hemkommen från fest men

jag är så jävla JÄVLA!!!!! kär

liksom klyschigt titta-djupt-in-i-ögonen-kär. lära mig alla linjer, allt som gör ont, allt som finns.

säger till kompisar: ja men antingen brinner det upp om några månader eller så är vi ihop länge-länge, typ tillräckligt länge för att skaffa ett barn och så

och jag vill ju det sistnämnda. kära blogg, jag vill det sistnämnda. jag vill att han ska vara min, att vi alltid alltid ska vara kära i varandra.

jag vet inte vad som kommer hända. men jag önskar och hoppas att vi kommer vara kära i varandra längelängelänge. att det är vår tur nu. att det äntligen, efter all jävla skit, är vår tur nu.

jag älskar honom. och jag vill inte sluta känna så.

1 kommentar:

Hanna sa...

Hihihi. Får gåshud!