tisdag 26 maj 2015

måndagslista på en tisdag

1. Vad ser du fram emot den här veckan?
Fira min pv:s födelsedag! Gå på loppis, dricka öl. Göra färdigt mina grejer till utställningen som är nästa vecka (haha jaaag har gjort KONST som ska ställas ut. iofs bara på min arbetsträningsplats, men ändå). Kanske, kanske skriva färdigt en grej jag hållit på med i ett ÅR. 

2. Vilken var den senaste bloggen du började läsa?
dyft!!! älskarrrr.

3. Ska du laga någon härlig mat den här veckan kanske?
det tror jag icke. har tänkt laga någon tofu-kokosmjölk-grönsaker-grej. inte så härligt.

4. Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!
Skriva färdigt grejen jag jobbat med länge! Umgås med mina kompisar! VILA.

5. Innan vi gör måndag på riktigt, vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?
det e tisdag idag. jag försöker just nu kämpa med livsprojektet VARA GLAD OCH LÄTTSAM. det går över förväntan, faktiskt. så det ska jag väl fortsätta med.

6. Vad gjorde du igår kväll?
Inte så mycket. Vilade, umgicks lite med min rumskompis + två av hennes kompisar från hennes hemort, vilade lite till (så satans TRÖTT just nu, jag skyller på min nyinsatta spiral som förhoppningsvis ska göra så jag slipper livsproblemet Mens). Drack en folköl och kollade på Orphan Black (HELEEENAAAAAA).

7. En bild som symboliserar denna dag:
trött.nu. vaknade 9 och har fortfarande pyjamas och har icketttt gått upp ur sängen.

8. Vad åt du till frukost idag?
En macka och en tallrik fil med äppelbitar och blåbär. HOHOHO if only my old dietist could see me now.............

9. Vilken tid på morgonen vaknar du?
8-10.

10. Hur ser du oftast ut till vardags?
Svarta jeans, vinröd eller svart hoodie, någon t-shirt under. Har helt slutat bry mig om mitt utseende vilket är VÄLDIGT SKÖNT. 

jaja. roligare än så blir det tyvärr inte. ses på www.

Inga kommentarer: